Ékszer visszaküldés 100 napon belül - fizetett szolgáltatás

Termékvisszaküldés lépésről lépésre:

  1. Az ékszert helyezze a kitöltött űrlappalTermék visszaküldés 100 napon belül“ egy műanyag borítékban, amelyet a postán árulnak, és adja fel értéknyílvánított csomagként. Kérjük neküldje utánvéttel sem futárszolgálattal. Ezeket a csomagokat nem vesszük át.
    A póstán feladott csomagra írja rá a következő postacímet M. Tuschelová - EXPANDECO - HERATIS, Vízpart utca 26, 9225 Dunakiliti, Magyarország.
  2. Feladószám (nyomkövető) szám a feladóvevényen található, mellyel a küldeményt feladta. A küldemény mozgását, illetve kézbesítését a Magyar Posta oldalán követheti figyelemmel.

A vásárló felelős az áru értékének bármilyen csökkenéséért, amely nem megfelelő bánásmód által következett be az áru jellegét, tulajdonságait és funkcionalitását figyelmen kívül hagyva.

 

 

Ami a visszaküldöt csomgbol nem hiányozhat:

  1. Nem használt és hibátlan állapotban lévő ékszer eredeti csomagolásában.
  2. Számla, mely jótállási jegyként szolgál (eredeti vagy másolat).
  3. Kitöltött űrlapTermék visszaküldés 100 napon belül - letöltés ITT

Arany gyűrűk morganitokkal

„Termék visszaküldés 100 napon belül“ kiegészítő szolgáltatás feltételei


A "Termék visszaküldés 100 napon belül" kiegészítő szolgáltatás feltételei [a továbbiakban: Feltételek] szabályozzák az eladó és a vevő (aki lehet a fogyasztó is) jogait és kötelezettségeit a "Termék visszaküldés 100 napon belül“ kiegészítő szolgáltatással kapcsolatban [továbbiakban csak "kiegészítő szolgáltatás"].

A vevő jogosult az áruval együtt megvásárolni a kiegészítő szolgáltatást úgy, hogy az eladó webáruházában megrendeli az árut, és ezt a kiegészítő szolgáltatást kosarába helyezi. Ennek a kiegészítő szolgáltatásnak az ára a megvásárolt termék árának 5% -a (legalább 3600 Ft), amelyre ez a kiegészítő szolgáltatás vonatkozik. A kiegészítő szolgáltatás igénybevételének feltétele a megrendelt áru és a kiegészítő szolgáltatás megfizetése. Kiegészítő szolgáltatások hozzáadásával, valamint az áruk és kiegészítő szolgáltatás árának megfizetésével a vevő megerősíti, hogy lehetősége volt megismerkedni ezekkel a feltételekkel. A szolgáltatás kosárba helyezése után, az a termék, amelyre a szolgáltatás vonatkozik, megjeleníti a „Kiterjesztett visszaküldési lehetőség ehhez az ékszerhez” feliratot“.

Ha a vevő szeretné igénybe venni a megvásárolt kiegészítő szolgáltatást, köteles ezt az űrlapot legkésőbb az áru átvételétől számított 100 napon belül elküldeni az M. Tuschelová - EXPANDECO - HERATIS, Vízpart utca 26, 9225 Dunakiliti, Magyarország címre, ebben feltűntetve, hogy kiegészítő szolgáltatást vesz igénybe. A határidő betartottnak tekinthető, ha a termék, legkésőbb a határidő utolsó napján, kerül feladásra az eladónak. Abban az esetben, ha a vevő által egy megrendelésben megrendelt termékeket külön szállították és vették át, ez az időszak minden egyes árucikkre külön vonatkozik.

A kiegészítő szolgáltatás nem vásárolható meg a vevő külön igényei szerint, méretre vagy kifejezetten egy vevő számára készült termék vásárlása esetén. Az eladó az ilyen árukat egyedi gyártmánynak tekinti, különösen a gyűrűket, az eljegyzési gyűrűket, a köves gyűrűket, a méretre készült láncokat és karkötőket, amelyek nincsenek raktáron, mivel ezek egyéni megrendelés alapján kerülnek gyártásra, igazításra. Az eladó ide sorolja a gravírozott vagy más hasonló módosításokkal a vevő igényeinek megfelelően módosított termékeket is (személyre szabott termékek).

Ez a kiegészítő szolgáltatás nem helyettesíti a szerződéstől való elállás jogát, amelyről a 7 § Tt. 102/2014 fogyasztóvédelmi törvény a távollévők között szól. Ha a kiegészítő szolgáltatást megvásárló vevő az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldi a megvásárolt árut, köteles nyilatkozni arról, hogy az árut a kiegészítő szolgáltatás igénybevétele, vagy szerződéstől való elállás szándékával küldte vissza 1-es bejegyzés 102/2014 törvény szerint. Ha a vevő ezt nem közli, az eladó ezt a szerződéstől való elállásnak tekinti, és a 3-ik bejegyzés 102/2014 törvény alapján jár el.

A visszaszolgáltatott áru visszaküldésének módjára vagy állapotára vonatkozó feltétek be nem tartása esetén az eladó jogosult a kiegészítő szolgáltatás ilyen igénybevételét nem elfogadni, az árut visszaküldeni a vevőnek és követelni a postaköltség díjának megtérítését. Az eladó haladéktalanul tájékoztatja a vevőt arról, hogy miért nem fogadja el a kiegészítő szolgáltatás igénybevételét. Az eladó figyelmezteti a vevőt, hogy minden megvásárolt terméken, áruszállítás előtt, megvizsgálja annak teljeségét és hibátlanságát, melyet dokumentál is.

A kiegészítő szolgáltatás vevő általi megfelelő alkalmazása esetén, az eladó visszatéríti a vevőnek a vevő által fizetett termék árát. A rendelés kiszállításának költéségeit az eladó nem téríti meg. A visszaküldött áru árát az eladó a vevő bankszámlájára téríti vissza. Ebből a célból a vevő legkésőbb a termék visszaküldésével köteles értesíteni az eladót arról a számlaszámról, amelyre a termék árának visszaküldését kéri. Az áru visszaküldésének költségeit a vevő állja. Az eladó a visszaküldött termék árát a visszaküldéstől számított 14 napon belül megtéríti a vevőnek, feltéve, hogy a vevő a megfelelő számlaszámot tüntette fel az űrlapon.


Abban az esetben, ha az eladó hibákat talál az árun, amelyekért a vevő felelős, az eladó ezt követően követelheti a vevőtől az áru eredeti állapotának helyreállításának költségeit, ill. annak az összegnek a kifizetését, amellyel az áru értéke csökkent, akár bírósági úton jogi képviselő útján is.

Abban az esetben, ha a vevő érdeke más áru kiválasztása, az Ékszercsere határozat szerint szükséges eljárni. Ezt követően az eladó ügyfélközpontja kapcsolatba lép a vevővel az új áru kiválasztása érdekében.