Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolását vagy a regisztráció tartalmazó e-mailt

Hogyan lehet hozzáadni az [email protected] címet a megbízható feladók/whitelist listára a Gmailben?

Hogy biztos lehessen benne, hogy a Gmail már soha többé nem helyezi át az [email protected] címről érkező üzeneteket a Spam mappába, az alábbi módon állítsa be a szűrőt:

  1. 1. Kövesse a linket Beállítások a Gmailben
    2. Menjen a Szűrők gombra
    3. Kattintson az Új szűrő létrehozása gombra
    4. Írja be a kívánt e-mail címet [email protected] a “Feladó” mezőbe
    5. Kattintson a Szűrő létrehozása gombra, ennek a keresésnek az alapján válassza “Soha ne legyen spam” opciót
    6. Kattintson a Szűrő létrehozása gombra

     

ELLENŐRIZTE MÁR A SPAM MAPPÁJÁT?
A kéretlen és a nem kívánt e-mailek egyre nagyobb gondot jelentenek, az e-mail szolgáltatók szigorúbb spam szűrőket hoztak létre. Sajnos, ezek a szigorúbb szűrési szabályok azt okozhatják, hogy a legitim e-mailek a spam mappában landolnak. Ha nem kapta meg a rendelés visszaigazolását vagy a regisztráció visszaigazolását tartalmazó e-mailt, ellenőrizze a spam mappáját.

 

  1. VAN A GMAIL-BEN A SPAM MAPPA?
    1. Jelentkezzen be a Gmail-számlájába
    2. Ha a Spam mappa nem jelenik meg a bal oldalon, kattintson a "Továbbiak" gombra közvetlenül a kapcsolatok fölött
    3. Válassza ki a spam mappában található üzenetek megjelenítését
    és keresse meg az [email protected] oldalról érkezett e-mailt.

 

Megjegyzés:
A Gmail spam szűrői az Ön IMAP kliensében úgy működnek, hogy automatikusan áthelyezik a gyanús e-maileket a "[Gmail] / Spam" mappába